Wednesday, September 14, 2005

مرگ . اندوه همه هدیه زندگی به ما ؟؟؟



سلام
خوبید؟
باور کنید که من هم دلم می خواهد هرروز اپدیت کنم اما باور کنید این کار ممکن نیست
اول اینکه واقعاً از یک لحاظ دچار یکنواختی و ضعف درنوشته خواهم شد
دوم هم اینکه وقتم به من اجازه این کار رو بهم نمی دهد
اما امروز می خواستم جواب کامنت ها رو بدهم و تاریخ نوشتن خاطره جدیدم رو برای شما بگم که با برخورد به چند تا کامنت و افلاین تصمیمم عوض شد
مسئله این هست که اخرین خاطره من (قاصدک ابرهای همه عالم شب و روز در دلم می گریند) مثل همیشه با نظرات مختلفی روبرو شد و این برای من طبیعی و شاید قسمت دوست داشتنی این وبلاگ برای من هم همین نظرات متفاوت که گاهی کاملاً با هم تضاد دارند است
امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
در این خاطره من با چند تا کامنت و تعداد زیادی افلاین مواجه شدم که همه از کثیف بودن دنیا و ... حرف زده بودند
تا این جا زیاد مشکلی نیست چون من هم هرچند که تعریفم با این دوستان متفاوت است اما با این مسئله تا حدودی موافق هستم که در این دنیا که ما داریم زندگی می کنیم کثیفی و دو رنگی زیاده
امـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
همه چیــــــــــــــــز نیست
من زیاد سختی کشیدم ولی هیچ وقت نگفتم از این دنیا متنفرم
یا اینکه حرف از خودکشی بزنم
من نه تنها خودکشی نخواهم کرد
بلکــــــــــــــــــــــــــــــــه
برای این زندگی با تمام نیرو خواهم جنگید
چــــــــــون
ارزشش رو دارد
خوش باشید
و
مـــوفــــــق
ســـــــــارا

17 Comments:

At 11:24 pm, Anonymous Anonymous said...

سلام سارا خانوم منتظر خاطره جدیدتون هستیم امیدوارم زودتر بخونیمش قبلا شاید داستان هات رو به عنوان داستان میخوندم اما فکر میکنم نباید اونا رو داستان خوند چون از ارزششون کم میشه ولی خاطره واقعی تره که بازبانی داستان گونه بیان میشه خوب لحظات رو به نقش میکشی با نوشته هات امیدوارم روز به روز بهتر بشی موفق باشی ضمنا واقعا تحسینت میکنم که مثل خیلی ها نمیشکنی و جا نمیزنی با تمام مشکلاتت راستش من همیشه فکر میکنم بدتر از بد هم هست پس باید تحمل کرد و فکرکرد تا بهترش کرد.

 
At 12:02 am, Anonymous Anonymous said...

salam .. man alireza hastam .. mikhastam behet begam ke in donhya ba tamame kasifihash vaghean zibast .. va faghat bastegi be in dare ke che joori negash koni .. be ghole maroof bastegi be in dare ke che eynaki be cheshat bezani o az che zaviyeyi behesh nega koni .. har cheghad be badiye ye nafar ferk koni oon be nazaret bad o bad tar miyad .. har dafe ke nagash mikoni bad tar az dafeye ghabl mibinish .. amma hamin adame bad ro yek baar be khoobiyash nega kon va be zibayi hash .. motmaen hastam ke nazaret avaz mishe .. man ferk nemikardam ke az man bad bakht tar kasi too in donya bashe .. hata ferk nemikardam ke in donya hata arzeshe gozar ro dashte bashe .. amma vaghty cheshamo baz kardamo donya ro nega kardam va be doro bariyam deghat ... didam ke na donya zeshte va na man bad bakht tarin adame donya ... ye nafar migoft ke adama hamashoon az nazare khoshbakhty too ye khat o too ye sath gharar daran va hich kas khosh bakht tar az digari nist .. ama in afrad hastan ke khodeshoono bad bakht ya khosh bakht mibinan ...... albate manzooram in nist ke shoma khosh bakhty ya bad bakht ... manzooram ineke donya mesle ye ayene mimoone har joori jolosh vaisi hamoon joori mibinish .. khoob bashi khoob mibinish .. bad bashi bad mibinish .......... ferk mikonam ke in harfayi ro ke neveshtam arzeshe 1 daghighe ferk kardano dashte bashe ... chon vaghty oon shakhsi ke in harfaro be man zad o raft ... man faghat 1 daghighe be harfash ferk kardam .. va az hamatoon mikham ke 1 daghighe be harfaye oon marde bozorg fekr konid .... movafagho pirooz bashid ... hamatoon

 
At 1:58 am, Anonymous Anonymous said...

sara jan aliii boode aziz, man be to va afkaret aftekhar mikonam. chizi ke khoda afaride bashe hich vaght hich moshkeli nadare, moshkel eshtebahat v hemaghathay mast ke baeese badbakhtihamoon mishe, vaela in donya hich eshkali nadare chon ensan mojoodi baerade v ekhtiyare kamele, ino har ensane agheli taeed mikone , magena ,,,

Arash

 
At 6:38 pm, Anonymous Anonymous said...

سلام
زیاد حرف نمیزنم، فقط خواهش میکنم استوار بمون

اندیشه‌ات جایی رود وآنگه تو را آن جا کشد
ز اندیشه بگذر چون قضا پیشانه شو پیشانه شو

 
At 1:11 am, Anonymous Anonymous said...

salam sara jan. khjeili khoshahalm ke tarze fekret injooriye vali azizam fek konam yadet raft baraye khatereye badit ye zamaniyo moayan koni;). omidvaram hamsihe paydar va ostovar bashi va bemoni;):x.felan bye:*

 
At 1:46 am, Blogger داستانهای مامانی said...

سلام
چقدر خوب و با احساس می نویسی
امیدوارم همیشه همینطور با احساس و با حرارت باشی
و مطمئن باش اگه کاری از دستم بر بیاد ازت دریغ نمی کنم
شاد باشی و پاینده

 
At 2:01 am, Blogger داستانهای مامانی said...

سلام
چقدر خوب و با احساس می نویسی
امیدوارم همیشه همینطور با احساس و با حرارت باشی
و مطمئن باش اگه کاری از دستم بر بیاد ازت دریغ نمی کنم
شاد باشی و پاینده

 
At 1:09 pm, Anonymous Anonymous said...

Salam sara
poste ghabilit ro ke khoonde boodam, goftam ke cheghad, naraht shodam, asabam be ham rikht. ama ba khoondan in postet, hata be man ham roohiye dadi !?
kheyli tarze fekre aaliyi dari va age be in fekr iman dashte bashi az hamin alan ye adame movafagh hasti va mimooni.
midooni, bayad be amsale to kheyli bishtar az in baha dad.
man hanooz nemidoonam che hadafi az sakhte in blog dashti, vali, roye man yeki tasire ziyadi gozashti, ba inke fek mikardam fekre bazi daram, vali kheyli baz taresh kardi. agar ye roozi be ye jayi beresam ke iman daram miresam, toro va amsale toro faramoosh nemikonam.
az samime ghalb barat arezooye movafaghiyat mikonam.

va hatman bazam sar mizanam, montazere postaye badit hastam.

 
At 11:46 pm, Blogger سكس با مامان جونم said...

salam
khobi sara khnom shrmande az in ke modati bhat sarnazdam. va mamnoon az in ke miomadio be man sar mizadi va nazar mizashti.adrs man avaz shode lotfan be man sarbzan va adrsmo to vblogt tashih kon.
http://mamantala.blogspot.com
ok marsi movfagh basi

 
At 6:14 am, Anonymous Anonymous said...

اینجا کجاست ؟ من کی ام ؟ الان تو چه حالی ام ؟؟؟ چرا دارم این حرف ها رو می زنم ؟؟ خوب می گم _- نیما هستم و این یه وب لاگه که من سرچ کردم واسه عکس و به اینجا رسیدم دارم وب لاگ گردی می کنم شاید دلم گرفته شاید دنبال یه احساس ابراز شده می گردم که تو وجودم داره وول می خوره ولی کلمه واسش پیدا نمی کنم شایدم _ به هر صورت می خوام واست یه مطلب بنویسم خانم سارا _ در باره اون که گفتین خیلی بی وفایی هست توی دنیا _ عشق محبت وفا و .. چیزیه که خیلی از ما ها دادشو می زنیم ولی باید بدونیم که توی تموم دوست داشتن های ما به نوعی خود خواهی هست حستی تو عشق مادر به فرزند چون اون مادر هم فرزندش رو چون از وجود خودشه دوستداره ___ دوست من - همسر من _ من من من من ... نمی دونم ... گاهی وقتا خودمم می مونم ... می گن خدا فقط ادم ها رو دوست داره دوست داشتی که فقط واسه خود خود خود خودمونه _ چون اون نیازی نداره و چون نیاز به ما نداره و بازم دوست داره این ارزش داره _- چرا دارم این حرفا رو می زنم شاید چون گفتی خیلی ها ... اون خیلی یا بهتر بگم ما خیلی ها نمی دونیم چی می خوایم فقط می دونیم می خوایم در واقع هر انسانی گمشدئه ای دارد ولی چون تعریف درستی ازش نداره همه جا دنبالش بگرده _ برات آروزی موفقیت دارم _ و تشکر می کنم چون با خوندن مطلبت لذت بردم همین

 
At 6:17 am, Anonymous Anonymous said...

راستی به وبلاگ من سر بزنید خوشحال می شم _ سبز باشید و آسمانی _ همین

 
At 11:07 am, Anonymous Anonymous said...

سلام خوبین

 
At 6:08 am, Anonymous Anonymous said...

با سلام
من لینک وبلاگتونو گذاشتم اگر دوست داشتید لینک منو هم بگذارید.
imsblog.mihanblog.com

موفق باشید بای

 
At 10:36 pm, Blogger سكس با مامان جونم said...

سلام
خوبی سار جون
مرسی از لطفت که اومدی منو شرمنده کردی وبرا من نظر گذاشتی من تازه از مسافرت یه 1 الی 2 سا عتی که اومدم اول اومدم که به شما ها سربزنم حتما من از شما برا نوشتن وبلاگم کمک می خوام

 
At 3:18 pm, Anonymous Anonymous said...

salam be nazare man age mikhai ghesehaie digarano bezari gaghat ghesehaie vagheie ro bezar
bad nist dar inmored ham nazar khahi koni bye

 
At 1:00 am, Anonymous Anonymous said...

Salam
دفعه اولمه که میام اما نمیدونم دفعه بعد میام یا نه
من از لینک وبلاگ قبلیت اینجا رو پیدا کردم.
بعضی از کامنتهای داستانهاتو هم دیدیم

نه از نصیحت کردن خوشم میاد نه نصیحت میکنم.قصد کمک کردن یا اذیت کردن هم ندارم.
اگه داستانت واقعی بود یا اگه غیر واقعی (قصد تهمت زدن ندارم می خواهم بگم در هر دو صورت نظرم فرقی نمی کنه) باید بگم که من نگران گذشته ات نیستم نگرانیم از بابت آینده شماست است.
مطمئن هستم که شما گم شده ای داری ولی اون "بهروز" نیست.
باید بگم داستان عموت رو من خیلی اثر گذاشت.
براتون هیچ آرزویی ندارم جز اینکه گم شدتون پیدا بشه.
be_happy_dont_worryy@yahoo.com

 
At 1:14 am, Anonymous Anonymous said...

Sorry
منظورم از "بهروز" پسر عموتون، "فرزاد" بود
be_happy_dont_worryy@yahoo.com

 

Post a Comment

<< Home

امیدوارم که از خواندن وبلاگ من لذت برده باشید ؛ و من را با نظر های ارزشمند خود در راهی که در پیش گرفته ام کمک کنید. متشکرم سارا