Wednesday, August 31, 2005

چگونه مردن


سلام
قبل از اینکه شروع کنم به جواب دادن به کامنت ها و نوشتن خاطره جدیدم باید از همه شما به خاطر تاخیر در اپدیت کردن وبلاگ و عمل نکردن وعده ای که به شما داده بودم
اما حقیقت این است که من هفته پیش دچار یک مشکل شدم که کسانی که من رو از نزدیک می شناسند متوجه این موضوع شدند و کلاً این مشکل باعث شد که من یک هفته کاملاً بهم بریزم و ...
اما حالا این مشکل تا حدودی حل شده و من با قدرت به کارم ادامه خواهم داد
اما دلیل دوم که من تاخیر داشتم به خاطر این بود که نوشتن خاطرات بیشتر از چیزی که به ذهن شما می رسد از من وقت
می گیرد . این دلیلش این هست که من با نوشتن خاطراتم دوباره به اون دوران بر می گردم و این باعث می شود که گاهی برای نوشتن یک خط از خاطرم نیم ساعت وقت بگذارم که قسمت بیشتر این زمان با خیره شدن من به مانیتور سپری می شود

اما قبل از اینکه جواب کامنت ها رو بدهم و بعد هم خاطره رو برای شما بنویسم چند تا نکته هست که می خواهم به شما یاداوری کنم
اول اینکه به دلایلی که بالا ذکر کردم برای اپدیت کردن وبلاگ با مشکل روبرو هستم به همین خاطر تعدادی از خواننده های عزیز به این خاطر ناراحت هستند و من تنها راهی که به ذهنم می رسد این است که از خود شما کمک بخواهم که در حل این مشکل من رو کمک کنید . برای کمک به من شما با فرستادن داستان ها و خاطرات سکسی خود و ... برای من کمک بزرگی به من خواهید کرد و من این داستان ها رو با نام شما در وبلاگ خواهم گذاشت

دوم اینکه باز هم از شما خواهش می کنم که ایمیل های خود رو به صورت فارسی تایپ نکنید چون من قادر به خواندن این ایمیل ها نیستم و به همین خاطر نمی توانم به شما جواب بدهم وشرمنده شما خواهم شد

سوم هم اینکه خوش باشید

حالا جواب به کامنت ها

از پرتغال عزیز به خاطر لطفی که در مورد من کردند تشکر
می کنم

اقا وحید من هم امیدارم

اقا مازیار من پدر و مادرم رو در نوزده سالگی در یک حادثه رانندگی از دست دادم

اقا مهدی روشی که شما معرفی کردی مشکل من رو حل نکرد
بله شاید روزی از وبلاگ دومم برای جواب کامنت ها استفاده کردم

اقا سیاوش مرسی

اقا سعید من هم این رو می دونم و این خیلی بده . نه ؟

و در مورد راتا عزیز که هنوز نگفته که من اسمش رو درست
می نویسم یا نه تا من از مطمئن بشم
راتا عزیز در مورد اینکه من موفق نشدم در روزهای مشخص وبلاگ رو اپدیت کنم حق با شماست ولی من دلایلم رو در بالا برای شما توضیح دادم که امیدوارم قانع شده باشید

اما در مورد اینکه ماجرای من و عموم بعد از اون سکس به کجا کشید وایا من از اون انتقام گرفتم یا نه باید خدمدتون عرض کنم که اگر تا انتها خواننده وبلاگ من باشید مطمئناً به جوابتون خواهید رسید اما در همین حد برای شما توضیح بدم که عموم هم بعد از این جریان تازه دریده تر شد اما بلاخره چوبش رو هم خورد

در مورد کامنت دوم شما راتا عزیز باید بگم که من تصمیم گرفتم که دیگه از عکس سکسی در وبلاگ استفاده نکنم و این عکسی هم که استفاده کردم در گروه عکس های سکسی قرار نمی گیره اما قبول دارم که خطر فیلتر شدن رو بالا می برد به همین خاطر بیشتر دقت خواهم کرد

در مورد استفاده از نام علی در وبلاگ باید بگم که خودم هم خیلی متاسف شدم و تا حدودی هم امیدوار
علتش هم این بود که یکسری از افراد واقعاً با بی احترامی به ایشون باعث شدند که خیلی ناراحت بشم که چرا من اینکار رو کردم که باعث بشه که یک عده دست به چنین کاری بزنند
اما دلیلی که امیدوارم کرد این بود که گاهی فکر می کردم که من تا حد زیادی اخلاق رو از دست داده و خیلی خودم رو گناه کار حساب می کردم اما این باعث شد بفهم که خیلی ها هستند که واقعاً بوی از انسانیت نبرده اند

اقا ارش من هم به این ها معتقد هستم مثل شما

اقا مهدی حق با شماست یعنی امیدوارم که اینطور باشه

اقا محمد من هم ارزوی موفقیت برای خودت و وبلاگت دارم

اقا مهدی در همین فکر هستم شما هم کمک کنید تا موفق بشم

اقا سیا متاسفم همین و همین

یکی از دوستان هم که باز هم متاسفانه اسمشون رو برای ما نگفتن روشی خواستند که از اپدیت شدن وبلاگ با خبر بشوند
به این دوست عزیز باید بگم که با عضویت در خبرنامه وبلاگ از اپدیت وبلاگ با خبر خواهند شد

راستی داشت یادم می رفت در مورد نتایج رای گیری در مورد موفقیت وبلاگ باید بگم تا این لحظه (هشتم شهریور) تعداد ارا نشان از موفقیت وبلاگ می دهد که این برای من خیلی خوشحال کننده است

راستی پرتغال هم کلی نسبت به من لطف دارند و یک جمله زیبا نوشتن که دوست دارم شما هم بخونید

خدایا چگونه زنگی کردن رو به من بیاموز چگونه مردن رو خودم خواهم اموخت


خاطره رو هم فردا (پنچشنبه ) بعدازظهر رو وبلاگ خواهم گذاشت

سارا

6 Comments:

At 7:33 pm, Anonymous Anonymous said...

سلام سارا خانوم ممنونم از اینکه به کامنت ها جواب میدید من واقعا میخوام که وبلاگت و خودت روز به روز موفق تر باشی و اگر کمکی هم بخوای حتما این کار رو میکنم من میل و ایدیتو ندارم ولی اگر کاری داشتی برام اف بزار میل برای من با این ایدی نمیرسه منتظر داستانات هستم امیدوارم مشکلاتی رو هم که نمیدونم چی هست زودتر حل بشه موفق و با تراوت باشی

 
At 8:34 pm, Anonymous Anonymous said...

in portegha age gohi bod az khodesh maye mizasht na biad va sokhane dr.ali sharati ro be name khodesh kone, sher dozd dide bodim ama

 
At 8:35 pm, Anonymous Anonymous said...

az porteghl kherfatr in sara hast ke chenan zogh zade shode ke az hole halim oftade to dig...
boro baba jamesh kon , moshti kose sher

 
At 10:53 pm, Anonymous Anonymous said...

salam
esm man ra dorost tayp kardy
age emkanesh hast emailet ra bede akhe man adres nadaram mikham barat dastan befresam
nemidunam ham ke adres emailet kojaye veblaig ast
rasty omidvaram moshkelet ke nemidunam chy hast hal shode bashe
age ham komaky az daste man bar miyad begu
by

 
At 6:21 am, Blogger Majid Zohari said...

استعداد شگرفی دارید در داستان‌پردازی. لازم است به شما تبریک بگویم.
موفق باشید.

 
At 2:26 pm, Blogger سكس با مامان جونم said...

سلام سارا جون
خوب از اینکه هنوز به کمانته جواب می دی خوشحالم

و همینجا از اینکه به من سر میزنی ازت تشکر می کونم

 

Post a Comment

<< Home

امیدوارم که از خواندن وبلاگ من لذت برده باشید ؛ و من را با نظر های ارزشمند خود در راهی که در پیش گرفته ام کمک کنید. متشکرم سارا