Friday, August 05, 2005

نباید در مقابل فیلترینگ شکست بخوریم

سسلام
امروز بعد از مدت ها که به خاطر مشکلات شخصی نتونسته بودم که به کامنت های شما جواب بدهم می خواهم هم به کامنت های شما جواب بدهم و هم چند تا نکته رو به شما یاداوری کنم.

در مورد نکته های که می خواستم به شما بگم
اول اینکه من برای ارتباط بهتر با شما ایمیلم رو هم برای شما گذاشتم تا راحت تر با هم ارتباط بر قرار کنیم اما تو این مورد
مشکلاتی وجود دارد اول اینکه تعداد زیادی از شما به صورت فارسی داخل باکس ایمیل تایپ می کنید که این کار باعث می شود که من قادر به خواندن ایمیل های شما نباشم . پس برای رفع این مشکل از شما خواهش می کنم که یا با فونت انگلیسی برای من ایمیل بزنید یا اینکه اگر می خواهید به شکل فارسی ایمیل بزنید با استفاده از یک برنامه به صورت فارسی تایپ کنید و این فایل رو ضمینه ایمیلتون کنید .
مشکل دوم هم اینکه عزیزان من وظیفه خودم می دانم که به همه شما جواب بدهم اما خواهش می کنم در مسنجر از درخواست اد کردن من خودداری کنید که من موافقت نخواهم کرد .

نکته دوم هم اینکه من سیستم نظر خواهی رو از وقتی که از وبلاگ قبلیم به اینجا منتقل شدم راه اندازی کردم و این به من خیلی کمک می کند که وبلاگ رو طوری اداره کنم که شما دوست دارید
من در اولین نظرسنجی در مورد استفاده از عکس های سکسی در وبلاگ از شما سوال کردم که به این نتیجه رسیدم تعداد افرادی که خواستن از عکس استفاده کنم و تعداد افرادی که مخالف این جریان بودن حدوداً مساوی است پس تصمیم گرفتم از این به بعد در صورت اینکه احساس کنم که استفاده از یک عکس می تواند به انتقال احساس من به شما کمک کند از عکس استفاده خواهم کرد اما در به خاطر اینکه نمی خواهم وبلاگم تبدیل به یک وبلاگ سکسی بدون هدف بشه از استفاده زیاد از عکس های سکسی
خودداری خواهم کرد

نکته سوم هم اینکه من بخش خبرنامه وبلاگ رو راه اندازی کردم که با عضویت در ان می توانید از به روز شدن وبلاگ و دیگر اخبار وبلاگ با خبر شوید

نکته چهارم هم که تا حدودی مهم است این است که بعد از جریان فیلترینگ که باعث شد که وبلاگ های ما بسته بشه تعدادی از دوستان وبلاگ نویس ما دیگه ادامه ندادند که این باعث تاسف است اما مهم تر اینکه تعدادی از دوستان هم که دوباره در وبلاگ جدیدی شروع به نوشتن کردند به خاطر کم لطفی بعضی از خواننده ها که بدون اینکه نظرشون رو بدهند و .. . وبلاگ رو ترک می کنند قصد این رو دارند که دیگه ننویسند که این به هیچ عنوان خوب نیست. درسته که من با موضوع بعضی از وبلاگ های سکسی چندان موافق نیستم ولی باید این رو بدونیم که ننوشتن ما به این معنی است که ما در برابر سانسور وفیلترینگ شکست خورده ایم که امیدوارم اینطور نباشد و ما با قدرت ادامه بدهیم با کمک شما دوستان و خواننده های عزیز

نکته پنجم و اخرین نکته هم اینکه وبلاگ غیر سکسی من که انچنان هم فعال نبود توسط بلاگفا بسته شد که این موضوع هم عجیبه هم جای تاسف داد که به خاطر نوشتن دو یا سه نوشته سیاسی که چندان هم انتقادی نبود وبلاگ من بسته شد به هر شکل زیاد مهم نیست من وبلاگ غیرسکسیم رو در بلاگر دوباره
راه اندازی کردم و ادامه خواهم داد . اگر دوباره این وبلاگ من هم فیلتر شد از وبلاگ غیر سکسیم ادرس جدیدم رو برای شما خواهم گفت
ادرس وبلاگ جدید غیر سکسی من
&
http://www.5ex3.blogspot.com
حالا جواب به کامنت های شما

اقا امیر لطف کردند و از اینکه من تسلیم نشدم تشکر کردند که باید در جواب ایشون بگم که این وظیفه من است که ادامه بدهم و تسلیم نشم

اقا مازیار هم ارزو کردند که دیگران این راهی که من رفتند رو نروند و گفتند که همه این اشتباهات تقصیر من نبوده که در جواب ایشون باید بگم که منم امیدوارم که دیگران راهشون رو درست انتخاب کنند ولی این رو هم اضافه می کنم من سکس رو اشتباهم نمی دانم و راه بدی رو که برای لذت بردن از سکس انتخاب کردم رو اشتباه می دونم

یکی هم که خودشون رو بی نام معرفی کردم تشکر می کنم و من همه منتظرم که جریان زندگی شما رو بخوانم

سیاوش هم خواسته که من کامل خودم رو معرفی کنم که فکر
می کنم قبلاً این کار رو کردم در مورد سوال های که پرسیده بودی که درامد من از کجاست باید بگم که شریک پدر من که تا امروز خیلی به من کمک کرده و از صد تا فامیل بیشتر به من محبت کرده با سرمایه پدرم کار می کند و درامد این کار برای من زیاد هم هست پس از این جهت مشکلی ندارم در مورد اینکه سکس کارمن است باید بگم شاید یک موقع اینطوری بود ولی حالا نه دیگه و اون پوچی که ازش نام می برم هم به خاطر مورد بالا بود

ناصر هم از من خواسته که به خودم دروغ نگم که این کار رو
می کنم یعنی سعی خواهم کرد که به خودم دروغ نگم و از شما هم می خواهم که به خودتون دورغ نگید

از اقا جواد هم تشکر می کنم

به اقا حسین هم می گم که من به یکی از هدف های من از ساخت این وبلاگ همون چیزی بوده که شما ذکر کردید ولی هدف اصلیم این نبوده ولی خوب هرکس به اندازه توان خودش از این وبلاگ استفاده می کند

در مورد کسی که اسمشون رو ننوشتن باید یگم که حق با شماست شاید پدر و مادرم بهترین کسانی بودند که می توانستند به من کمک کنند و فکر می کنم این کار رو هم غیر مستقیم انجام داند ولی در مورد اینکه چرا مستقیماً به من کمک نکردند باید بگم من قبل از اینکه وارد مشکلات اصلیم بشوم من اونها رو از دست دادم

اقا مهدی من تمام داستانم خاطراتم هست و خاطره منطقی است که قبلاً اتفاق افتاده در مورد این هم که چرا گاهی به جای توضیح دادن سه نقطه استفاده می کنم هم این دو دلیل دارد یکی اینکه من اون قسمت از خاطره ام رو یادم نیست یا اینکه فکر می کنم برای خواننده جالب نیست

اقا وحید کی فردا رو دیده که شما می گید فردا برای عاشق ها است البته من هم امیدوارم که اینطوری باشد که شما اشاره کردید

چشم اقا مهدی عکس سکسی نمی گذارم

سنگی عزیز خیلی خوشحالم که می بینم که هنوز کسانی هستند که از دیدن غم دیگران ناراحت می شوند . حق با شماست من نباید به فرزاد خیانت می کردم اما من برای به دست اوردن فرزاد این کار رو کردم اما باز هم حق با شماست

راتا واقعاً وجود خواننده های مثل شما باعث دلگرمی من است درسته من در مورد گذاشتن اون عکس اشتباه کردم و خودم هم به این موضوع پی بردم و دید که جبران کردم

در مورد شاهین که در مورد سکس با من صحبت کرده بودند که اگر کسی می خواهد روش سکس با من و ارتباط با من رو بداند با اون تماس بگیره باید بگم که کاملاً دروغ می گه و من بارها گفتم که دیگه جز دوست پسرم با کسی سکس ندارم و از طریق اینترنت با کسی رابطه برقرار نخواهم کرد و شاهین هم دروغ می گوید

در مورد کسانی همه که جواب کامنت هاشون رو ندادم یا به دلیل این بود که اسمشون رو ننوشته بودند یا اینکه قبلاً جوابشون رو داده بودم و یا اینکه ارزش جواب دادن رو نداشتند

خوش باشید و موفق

سارا



20 Comments:

At 2:20 pm, Anonymous Anonymous said...

salam sara khanom
man kheily vaghte weblogeto mikhonam, taghriban az hamon moghe ke shoro kardy
az linke zane 22sale( ke moteasefane filter shode) peydash kardam.
mikhastam begam iin vaghean ghabele setayeshe ke enghadr shahamat dary ke be eshtebahatet eteraf mikoni, shahamaty ke kheily az maha nadarim.
be ghole marof eteraf be gonah, nimi az gonaho az bein mibare
beharhal zendegi hamash tajrobe ast, va omid akharin chiziye ke mimire.

 
At 3:08 pm, Anonymous Anonymous said...

farda ro mitavan az emrooze kasani did ke dirooz ashegh boodand.
banabarin mitavan fara ro did be sharti ke ye nega be dirooz koni.
mer30 az up.
khateratet khoob va takan dahande as. omid varam ke baghe eshtebahat to ro tekrar nakonnand.

 
At 3:22 pm, Anonymous Anonymous said...

salam
in ye ip va porte halesho bebarid:
62.193.231.242:1664
harkas ip va porte faal mikhad be in adres mail bezane:
thefirstdariush@yahoo.com.
bye.
rasti sara khanom weblageton kheili bahale.

 
At 3:25 pm, Anonymous Anonymous said...

vaghean va az samime ghlb khak bar saret

 
At 12:48 am, Anonymous Anonymous said...

salam man ta hala too hich blogi nazar nadadm vali tarze neveshtanet v niz bayane vagheathaee ke too jamee ast man ro vadar kard ta azat tashakor konam mersi v moafagh bashai to neshon dadi ke adami ke sex dashte hatman jende ya lashi ya bi aghl nist balke khodesh v mogheyatesh injoori boode bye my sweetly gilr sara from danesh_m

 
At 2:20 am, Anonymous Anonymous said...

salam khubi?
age fuzuli nabashe mikhastam bedunam ke chi shod ke pedar va madareto az dast bazam sharmande midunam ke yad avarie in mozu sakhte vali ..........
ghorbunet

 
At 8:45 pm, Anonymous Anonymous said...

سلام سارا خانوم ممنونم که به پیام هام تک تک جواب دادی منم شاید یه روز نوشته هام رو گذاشتم ولی ازت خیلی باید کمک بگیرم توی این راه. در مورد میل های فارسی هم امتحان کن این راهی رو که میگم من تا حالا جواب گرفتم امیدوارم تو هم بگیری(view>Encoding>arabic windose)ضمنا قبلا خودم رو به اسم مهدی معرفی کردم ولی شاید مهدی دیگه ای هم از این به بعد پیام بده برای همین من یه پسوند میزارم بازم از توجهت ممنونم

 
At 12:18 am, Anonymous Anonymous said...

راستی به نظر من اگر وبلاگ دومت رو برای جواب به کامنت هاو... در نظر بگیری وبلاگات مرتب تر میشه و یکی فقط دفتر خاطرات هست و دیگری چیزایی که خودت میخوای خارج از خاطره بگی بازم میل خودت هست و هر جور بهتر بدونی

 
At 2:36 am, Anonymous Anonymous said...

salam dastane bozorgtarin eshtebahet o ke khondam kheyly narahat shodam vaghean motasefam bade midonam sakhte adam kasi ro ke doostesh dare sare hichi az dast bede

 
At 1:37 pm, Anonymous Anonymous said...

salam khanoom, mamnoon az in keh be pm man javab dadin ,moteassef shodam az inkeh amooye shoma ba shoma intor raftar kardeh albatteh in roozha az in mavared ziad dideh misheh ,valikan bazam migam bayad pedaro madaretoon havatoono dashteh bashand makhsoosan madaretoon moaffagh bashin . saeed

 
At 8:58 pm, Anonymous Anonymous said...

be webloge mamanam ke ieki az doostam sakhte sar bezanin
ia link bedin

http://www.koone-soroor.persianblog.com/

id man ramtin_321

 
At 3:26 am, Anonymous Anonymous said...

سلام
مرسی از اینکه اینقدر به من لطف داری
راستش من مدتیه که تلفن ندارم
برای همینه که آپدیت نکردم
به زودی خط تلفن جدیدم وصل میشه
موفق باشی

 
At 7:58 am, Anonymous Anonymous said...

salam
khobi?
sara jan pas koja yedafe gheybet mizane
yeruz apdate mikony ye modat miry mesle inke saret khily shologhe va kar khily dary
vaghty ye kary ra shoro mikony bayad ta akharesh pash vaysi
age na kamkam mokhatabat kam mishan
motashakeram
by

 
At 10:07 am, Anonymous Anonymous said...

همینجوری کم آوردی که ! چرا دیر آپدیت می کنی ؟ اینجوری طرفدارا رو از دست می دی

 
At 12:44 am, Anonymous Anonymous said...

salam, man didam too ye blog nazar dadi oomadam inja. albate blog e khodetam az ghabl mikhoondam. khastam begam ke axare blog ha faghat be blogerha ejazeye nazar dadan, dadan. bad migan chera kasi nazar nemide!!?

 
At 4:45 pm, Anonymous Anonymous said...

tanbal chera up nemikoni?

 
At 12:58 am, Anonymous Anonymous said...

SALAM SARA JON
BEBENAM CHERA LINK MANO AZ LISTET PAK KARDE? MAN HANOZ TO RO DOST DARAM V BEHET SAR MEZANAM

 
At 5:36 pm, Anonymous Anonymous said...

baba up kon dige :((

 
At 4:55 pm, Anonymous Anonymous said...

سلام ساراجون
جون هرکه دوست داری یه عکس سکسی از خودت که دهن کوس قشنگت معلوم بشه برام میل بزن باشه عزیزم
قربونت علی
me_sultan2000@yahoo.com

 
At 1:21 pm, Anonymous Anonymous said...

سلام سارا جون یک تلفنی ویا آدرسی از خودت یا دوست دخترات که اهل سکس هستن برام بفرست mehdix6x6@yahoo.com

 

Post a Comment

<< Home

امیدوارم که از خواندن وبلاگ من لذت برده باشید ؛ و من را با نظر های ارزشمند خود در راهی که در پیش گرفته ام کمک کنید. متشکرم سارا