Wednesday, August 03, 2005

این دیگه خیلی مسخره است


واقعاً این دیگه خیلی جالبه که وبلاگ غیر سکسی من رو به خاطر نوشتن دو تا مطلب سیاسی بستن البته باز هم خوبه که دولت این کار رو نکرده و شرکت بلاگفا این کار رو کرده اما جاب تاسف داره امیدوارم که یک روز ما به این نتیجه برسیم که باید به عقاید هم احترام بگذاریم و این رو بدونیم که اگر قرار است که برای برخورد با انتقاد ها از فیلترینگ و سانسور استفاده کنیم به هدف نخواهیم رسید
من خاطره جدیدم رو تا فردا شب روی وبلاگ خواهم گذاشت
ادرس جدید وبلاگ غیر سکسی من
&
http://5ex3.blogspot.com/
سارا

1 Comments:

At 10:03 pm, Anonymous Anonymous said...

بازم سلام سارا خانوم خوب امیدوارم زودتر داستان جدیدت رو ببینیم در ضمن اگر یه میل هم بدی برای روز مبادا بد نیست البته صلاح خودت هست اگر میدونی مزاحمت نمیشه برات موفق باشی

 

Post a Comment

<< Home

امیدوارم که از خواندن وبلاگ من لذت برده باشید ؛ و من را با نظر های ارزشمند خود در راهی که در پیش گرفته ام کمک کنید. متشکرم سارا