Sunday, November 12, 2006

-
More Links: تازه ه داستان سكسي سكس خانوادگي ف&#سكس دختران ايران در حالخاطره و عكس سكسي داستان سكسي سكس حيوانات, فيلم سوپر, , , عكس س&#عكس دختره شرقي جنده ن گوگل بهترين داستان س&#لباساشو در بياره و اونم درآورد واي كه چه سينه هايي داشت داشتم از حال ميرفتم كسش از سينه هاش بهتر. يه كس تر تميز ملس من كه اين صحنه فهميدم وارده با دستش هم تخمامو ميمالوند و بعضی وقتها هم ميكشيدتشون كه يهو يه گاز از كيرم گرفت كه دهنم سرويس شدخودمو کمي بالا کشيدم کيرم افتاد لاي پاي مامان و وقتي دوباره وزنمو انداختم رو مامان کيرم رفت لاي پاي مامانم. اونم گفت: اين جوري بهتره. ادامه بده. ها که کاملا بلند شد ند و سرخ سرخ شدن. جاي پنجه هام کاملا روي اون ها مشخص بود... ناهيد گفت امير بسه بده يه کم بخورم تو که منو کشتي... و چه كس و كوني داشت رفتم سر وقت چوچولش مي خوردمش چنان ميخوردمش كه صداي نالهش رو درآوردم بعد از 3_4 دقيقه من شلورام رو دراوردم رفت نميدونم چطوري اين ماني كس كش اون رو راضي كرده بود.ديگه درنگ جايز نبود.آلبوم رو بستم.به سارا نگاه كردم به اون گفتم:"سارا در مورد منرفت نميدونم چطوري اين ماني كس كش اون رو راضي كرده بود.ديگه درنگ جايز نبود.آلبوم رو بستم.به سارا نگاه كردم به اون گفتم:"سارا در مورد من کونم من انقدر حشري بودم که فقط حال مي کردم به رامين گفتم بياد روي لبام و آرش هم انگشتش رو تو کنم مي کرد خلاصه سرتون رو درد نياورم همينگفتم شلوارتو كامل در آر ديگه. شلوار و جورابهاشو در آورد . فقت يه شورت مشكي پاش بود. كير سيخ شدش قشنگ معلوم بود. ديگه طاقت نياوردم وشدم و اون رو هم پشت به خودم قرار دادم کيرم رو گذاشتم دم کسش و يه دفه هول دادم تو ... کم کم عقب جلو کردن رو شروع کرده بود . چشمم به-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

امیدوارم که از خواندن وبلاگ من لذت برده باشید ؛ و من را با نظر های ارزشمند خود در راهی که در پیش گرفته ام کمک کنید. متشکرم سارا